عمل بینی بدون تامپون در تهران

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

عمل بینی بدون تامپون در تهران

۴ بازديد

???? عمل بینی بدون تامپون در تهران تحت نظر بهترین متخصصان جراحی زیبایی انجام می‌شود. این روش رینوپلاستی بینی از کم عارضه‌ترین نوع جراحی است که پس از آن از پانسمان یا فیتیله در داخل سوراخ‌های بینی استفاده نمی‌شود. در ادامه این مقاله از سایت دکتر کرامت الله ترابی باید اشاره کنیم که سابقاً استفاده از تامپون پس از عمل بینی بسیار رایج بود و همین باعث نگرانی افراد هنگام خارج کردن آن به علت احساس درد شدید می‌شد.

برای انجام این نوع جراحی حتماً باید پزشکان متخصص مراجعه کنید که سابقه این نوع عمل را دارند. از سوی دیگر حتماً قبل از جراحی آزمایش‌های لازم را برای بررسی بیماری‌های زمینه‌ای انجام دهید تا ریسک جراحی به حداقل برسد. جهت انجام عمل بینی بدون تامپون می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید.

???? بهترین دکتر عمل بینی بدون تامپون در تهران

عمل بینی بدون تامپون در تهران توسط پزشکان انجام می‌شود که مهارت کافی و سابقه این نوع جراحی را دارند. پزشکان باید ابتدا تشخیص دهند که بر اساس ساختار بینی و هدف جراحی این روش برای شما مناسب است یا خیر. به طور مقال افرادی که دچار انحراف بینی هستند، بهتر است از روش عمل بینی بدون پانسمان استفاده نکنند، چراکه ساختار بینی پس از جراحی نرم است و احتمال آسیب به بینی وجود دارد.

از سوی دیگر باید با اولویت قرار دادن سلامت مراجعین و ارائه مشاوره صادقانه و درست بهترین تکنیک جراحی را برای افراد انتخاب کنند. دکتر کرامت الله ترابی دارای برد تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی هستند و تاکنون عمل‌های زیبایی موفقی را از طریق این روش برای مراجعین انجام داده‌اند. شما می‌توانید فرایند جراحی را تحت نظر این پزشک مجرب انجام دهید.

عمل‌های جراحی دکتر کرامت الله ترابی بیانگر دقت و ظرافت این پزشک در جلسات معاینه و در اولویت قرار دادن سلامت زیباجویان و ارائه مشاوره دقیق به افراد است. در تیم پزشکی دکتر کرامت الله ترابی با تمرکز بر روی تناسب بینی با آناتومی صورت بهترین تکنیک جراحی برای شما انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: عمل بینی با تامپون بهتر است یا بدون تامپون؟

از سوی دیگر تمامی مراحل صفر تا صد رینوپلاستی از جمله آنالیز بینی، مشاوره قبل از جراحی، ویزیت، مراقبت‌های پس از عمل و آموزش‌های لازم برای مراقبت از بینی توسط خود ایشان انجام می‌شود و تأثیر مثبتی بر رضایت مراجعین دارد.


بهترین دکتر عمل بینی بدون تامپون در تهران ب


???? دریافت مشاوره قبل از جراحی از دکتر کرامت الله ترابی

برای انجام عمل بینی بدون تامپون تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی، می‌توانید مشاوره‌های تخصصی در ارتباط با انتخاب روش جراحی، فرایند عمل، مراقبت‌های پس از رینوپلاستی را دریافت کنید.

دکتر ترابی تمامی روش‌های موثری که از طریق آن می‌توانند چنین جراحی را برای شما انجام دهند در اختیارتان قرار خواهند داد. شما نیز با توجه به مزایا و عوارض هریک از روش‌های جراحی بینی با تامپون یا بدون تامپون تصمیم می‌گیرید.

هنگام ارائه مشاوره، پزشک سوابق و بیماری‌های زمینه‌ای شما را بررسی می‌کند و در صورت وجود هرگونه مشکل، شما را از عوارض عمل جراحی آگاه خواهند کرد. به طور مثال افرادی که دچار مشکل دیابت یا انعقاد خون هستند، بهتر است از روش عمل بینی بدون تامپون استفاده نکنند. در مطب دکتر ترابی، تمامی ریسک‌ها و فواید رینوپلاستی با توجه به هدف جراحی و ساختار بینی شما بررسی می‌شود.

???? عمل بینی بدون تامپون در تهران چگونه است؟

سابقاً پزشکان پس از اتمام عمل بینی از تامپون استفاده می‌کردند. اما امروزه بیشتر متخصصان از این نوع پانسمان پس از رینوپلاستی بینی استفاده نمی‌کنند و به دنبال راه‌های جایگزین هستند. از جمله راه‌های جایگزین زدن بخیه داخل بینی و استفاده از استند و اسپلینت است. اسپلینت یک نوع ماده سیلیکونی است که در درون حفره‌های بینی قرار می‌گیرد و راه تنفس افراد باز خواهد بود.

افرادی مشکل انعقاد خون ندارند یا می‌توانند دوران نقاهت بیشتری را طی کنند، بهترین گزینه برای انجام چنین جراحی هستند. از آنجا که مسیر تنفس افراد پس از جراحی بدون تامپون باز است، بیماران می‌توانند به راحتی از بینی خود نفس بکشند. از سوی دیگر خطر عفونت جداره‌های بینی نیز به حداقل می‌رسد و دردی را احساس نخواهند کرد.

علاوه بر این در این روش از خشکی دهان و گلو در دوران نقاهت نیز جلوگیری می‌شود. بنابراین برای عمل بینی بدون تامپون در تهران ابتدا باید بهترین جراح که دارای سابقه عمل موفقیت آمیز است را پیدا کرده و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.


عمل بینی بدون تامپون در تهران چگونه است؟ 

???? هزینه عمل بینی بدون تامپون در تهران

هزینه عمل بینی بدون تامپون در تهران با هزینه جراحی با تامپون تفاوتی ندارد. در مجموع هزینه رینوپلاستی بینی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- میزان دستمزد جراح متخصص

2- پرداخت هزینه کلنیک یا بیمارستان خصوصی

3- میزان هزینه پرسنل اتاق عمل و کادر بیهوشی

4- قیمت کل آزمایشات و عکس‌های قبل از جراحی

5- نوع جراحی بینی و تکنیک مورد استفاده در عمل

6- میزان پیچیدگی عمل و مدت عمل جراحی بینی

???? علاوه بر این موارد سن بیمار، منطقه جغرافیایی، وجود یا عدم وجود مشکلات تنفسی، ساختار بینی و … نیز می‌توانند از بر قیمت جراحی بینی تأثیر داشته باشند. از آنجا که قیمت عمل بینی بدون تامپون برای هر مراجع تفاوت دارد، بهتر است با کلینیک مورد نظر خود در ارتباط باشید. برای اطلاع از هزینه‌های این نوع جراحی با مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی تماس بگیرید.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

عمل بینی بدون تامپون در تهران باید تحت نظر پزشکان متخصص که سابقه چنین جراحی را دارند انجام ‌شود. در تکنیک‌های جدید جراحی بینی، از پانسمان یا تامپون پس از در بینی استفاده نمی‌شود، چرا که موقع کشیدن آن بیمار درد زیادی را احساس خواهند کرد و خطر عفونت جدارهای بینی نیز وجود دارد.

برای انجام چنین جراحی شما می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید. دکتر ترابی قبل از انجام عمل مشاوره‌های لازم را در ارتباط با نوع جراحی و همچنین بررسی سلامت زیبا جویان انجام می‌دهند و پس از جراحی نیز مراقبت‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و عمل بینی بدون تامپون در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.