جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون

۴ بازديد

???? جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون برای افرادی که دچار این عارضه هستند، بسیار مناسب است. پولیپ بینی در واقع توده‌های نرمی هستند که در مجاری بینی و سینوس‌ها رشد می‌کنند . برای خارج کردن آنها باید عمل رینوپلاستی را انجام داد. برای انجام این نوع جراحی تحت نظر بهترین پزشک متخصص می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی مراجعه کنید. دکتر ترابی این تکنینک جراحی را با میزان رضایت بالا و بدون کمترین عارضه برای شما انجام خواهند داد.

از عوامل اصلی ایجاد پولیپ بینی اختلالات سیستم ایمنی، حساسیت دارویی، عفونت مکرر و آلرژی است. پولیپ معمولاً هیچ مشکلی برای فرد وجود نمی‌آورد، اما اگر اندازه آنها بزرگ شود، می‌تواند درد زیاد بینی را به دنبال داشته باشد. مشکلاتی مانند کاهش حس بویایی، سختی در تنفس و عفونت از جمله این موارد است.

???? نحوه جراحی بینی پولیپ دار بدون تامپون 

جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون بهترین راهکار برای درمان پولیپ است. جراحی بینی پولیپ دار بدون به‌کار بردن تامپون، باید براساس تشخیص پزشک انجام شود. چراکه انتخاب تکنینک مناسب جراحی به منظور عدم آسیب به ساختار بینی حائز اهمیت است.

جراحی پولیپکتومی رایج‌ترین روش جراحی پولیپ و انحراف بینی است. این تکنینک بر اساس وضعیت فرد و تشخیص پزشک تحت شرایط بی‌حسی و بیهوشی کامل بکار گرفته می‌شود. به این ترتیب که پس از آماده کردن بیمار، پزشک یک دستگاه کوچک را داخل بینی فرد می‌گذارد و با استفاده از مکش پولیپ های بینی را جدا می‌کند.


نحوه جراحی بینی پولیپ دار بدون تامپون | دکتر کرامت الله ترابی 

از دیگر روش‌های خارج کردن پولیپ، روش آندوسکوپی سینوسی است. این نوع جراحی زمانی استفاده می‌شود که ابعاد پولیپ بزرگ باشد و نتوان با مکش آنها را جدا کرد. در این متد پزشک جراح یک لوله باریک را وارد بینی می‌کند و یک دوربین کوچک نیز داخل لوله قرار می‌گیرد که برای پیدا کردن پولیپ و از بین بردن آنها بسیار کاربرد دارد.

پس از خارج کردن پولیپ، برای جلوگیری از بازگشت دوباره، بینی با اسپری شستشو داده می‌شود. پس از اتمام جراحی نیز پزشک به جای پانسمان، از اسپلینت (ماده سیلیکونی) برای حفظ ساختار بینی استفاده می‌کند و می‌توان پس از چند ۴۸ ساعت به راحتی آن را خارج کرد. برای جلوگیری از هرگونه عارضه جانبی پس از جراحی، رینوپلاستی بینی را تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی انجام دهید.

بیشتر بخوانید: دوران استراحت بعد از عمل بینی بدون تامپون

???? مزایای جراحی بینی پولیپ ‌دار بدون تامپون

جراحی بینی پولیپ دار بدون تامپون باعث کاهش احساس درد و خونریزی خواهد شد. در این روش جراحی که نیازی به برش بینی نیست و پزشک فقط عفونت‌ها را با مکش خارج می‌کند. به همین دلیل استفاده از اسپلنت بهترین جایگزین پانسمان در بینی است. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم.

1- کاهش میزان عفونت به دلیل ورود و خروج هوا به داخل بینی

2- امکان تنفس راحت‌تر با استفاده از اسپلینت

3- گذراندن دوران نقاهت آسان‌تر

3- عدم تجمع خونابه در اطراف بینی و زیر چشم


مزایای جراحی بینی پولیپ ‌دار بدون تامپون 

???? معایب جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون

در کنار مزایایی که جراحی پولیپ ‌دار بینی بدون تامپون دارد، همواره این احتمال وجود دارد که یک سری عوارض برای بینی فرد ایجاد شود. از جمله این موارد عبارتند از:

1- ایجاد هماتوم در بینی

2- خونریزی‌های مداوم و طولانی مدت

3- نیاز به دوران استراحت طولانی‌تر

4- امکان آسیب به ساختار بینی به دلیل نرمی غضروف‌ها

جراحی بینی پولیپ‌ دار را تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح زیبایی بینی در غرب تهران انجام دهید.

جهت دریافت نوبت برای مراجعه به مطب با شماره ۰۹۰۵۱۰۸۰۵۸۸ تماس بگیرید.

???? هزینه عمل بینی پولیپ دار بدون تامپون

هزینه عمل بینی پولیپ دار با مبلغی که برای روش‌های دیگر جراحی بینی می‌پردازید، تفاوتی ندارد. شما باید هزینه‌ای را بابت معاینات اولیه، آزمایش‌ها و تصویربرداری‌های قبل از جراحی و همچنین دسمتزد دکتر و تخت بیمارستان پرداخت کنید.

فقط ممکن است میزان هزینه‌ها با توجه به تخصص دکتر و نوع بیمارستانی که جراحی در آن انجام می‌شود، تفاوت داشته باشد. اگر قصد انجام این عمل را در مطب دکتر کرامت الله ترابی دارید و می‌خواهید در مورد هزینه کل جراحی اطلاعات لازم را به دست آورید، بهتر است ابتدا به مطب مراجعه کنید.

دکتر ترابی پس از بررسی‌های اولیه و ارزیابی سوابق پزشکی شما، اطلاعاتی را در مورد هزینه‌های رینوپلاستی در اختیار شما قرار خواهند داد. برای دریافت نوبت آنلاین می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با شماره زیر در تماس باشید.

???? جراحی بینی پولیپ دار بدون تامپون در مطب دکتر ترابی

جراحی بینی پولیپ دار باید توسط پزشک حاذق و مجرب انجام شود تا مراحل رینوپلاستی به صورت ایمن و بدون عارضه انجام شود. در تکنیکی که از هیچ پانسمانی در بینی استفاده نمی‌شود، پزشک متخصص بهترین راهکار را برای خارج کردن عفونت از سینوس‌ها انتخاب می‌کند.

???? دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران با بررسی شرایط بالینی بیمار و سوابق پزشکی وی این عمل را از طریق پولیپکتومی و آندوسکوپی سینوسی انجام می‌دهند. شما بیماران گرامی می‌توانید با اطمینان خاطر مراحل جراحی را تحت نظر این پزشک متخصص طی کنید و پس از آن مراقبت‌های درمانی لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت دریافت مشاورهای لازم قبل از عمل و معاینات اولیه با شماره زیر در تماس باشید و نوبت حضوری خود را رزرو کنید.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

جراحی پولیپ دار بینی بدون تامپون عمل بسیار حساسی است و باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این روش به دلیل عدم ایجاد هیچ برشی در بینی و با هدف خارج کردن عفونت‌ سینوس‌ها احتمال درد بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این اگر پزشک با دقت مراحل جراحی را انجام دهد، از عوارضی مانند عفونت مجدد و خونریزی‌های متعدد جلوگیری خواهد شد.

در کنار مزایای این نوع جراحی ممکن است به دلیل عدم مهارت پزشک یا شرایط بالینی فرد یک سری عارضه‌ها از جمله ایجاد هماتوم یا آسیب به ساختار بینی به وجود آید. از این رو توصیه می‌کنیم برای انجام چنین جراحی به مطب دکتر کرامت الله ترابی مراجعه کنید تا فرایند رینوپلاستی بینی با اطمینان خاطر برای شما انجام شود.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و جراحی بینی پولیپ‌ دار بدون تامپون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.