بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون

۶ بازديد

???? بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون کلینیک‌های تخصصی و معتبر با داشتن بهترین جراحان کشور هستند. جراحی بینی بدون تامپون، یکی از روش‌های جدید رینوپلاستی بینی است. برای انجام آن حتماً باید به پزشکان مجربی که سابقه این نوع عمل جراحی را داشته‌اند مراجعه کنید. دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی در تهران، عمل بینی بدون استفاده از پانسمان را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

در روش بدون تامپون به جای استفاده از باند در بینی، از استند و اسپلینت استفاده می‌شود و این ماده سیلیکونی از ایجاد عفونت و احساس درد جلوگیری می‌کند. اگر می‌توانید دوران نقاهت طولانی را طی کنید و هیچ نوع بیماری از جمله مشکل انعقاد خون ندارید، این روش برای شما بهترین گزینه است. با این وجود برای انجام این نوع جراحی حتماً باید به مطب‌هایی مراجعه کنید که دارای شرایط مناسب جراحی از جمله تجهیزات پیشرفته و پزشکان حاذق باشند. برای دریافت مشاوره با مطب دکتر ترابی تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

???? معرفی بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون

مراجعه به بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون دغدغه بسیاری از افرادی است که مایلند این روش جراحی را انتخاب کنند. روش عمل بینی با تامپون به دلیل استفاده پزشک از باندهای کوچک در حفره‌های بینی برای همه زیباجویان خوشایند نیست، چرا که ممکن است پس از برای کشیدن آن درد زیادی را احساس کنند.

از سوی دیگر ماندگاری پانسمان‌ها در بینی حدود ۲ الی ۳ روز است. پس از آن جداره‌های بینی دچار خشکی و عفونت شدید می‌شود و ممکن است خطراتی را برای افراد به وجود آورد. بنابراین اگر قصد انجام عمل بینی بدون تامپون را دارید، حتماً باید به بهترین کلینیک‌هایی که دارای تجهیزات استاندارد و پزشکان مجرب که سابقه انجام چنین جراحی را دارند مراجعه کنید. در اکثر کلینیک‌هایی که عمل بینی بدون تامپون را انجام می‌دهند، مراقبت‌های پس از جراحی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

???? مزایای مراجعه به بهترین مطب عمل بینی تامپون

آن دسته از زیباجویانی که قصد عمل بینی بدون تامپون را دارند، در گام اول باید به دنبال بررسی لیست پزشکانی باشند که قبلاً سابقه چنین جراحی را داشته‌اند. با مراجعه به پزشکان حاذق و مجرب، شما دچار عوارض بعدی از جمله عفونت، مشکلات تنفسی، خونریزی شدید، عدم آسیب به ساختار بینی، طی کردن دوران نقاهت طولانی نخواهید شد.

جراحان متخصص معمولاً با بررسی سوابق پزشکی شما و تجویز یک سری آزمایشات تشخیص می‌دهند که چنین جراحی برای شما مناسب است یا خیر. از سوی دیگر چنانچه به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید، از تجهیزات استاندارد و دستگاه‌های تصویربرداری مناسب برای بررسی ساختار بینی شما انجام می‌شود. در طی جراحی نیز به دلیل مراقبت‌های ویژه شما دچار هیچگونه عارضه‌ای نخواهید شد.

در بهترین مطب‌های رینوپلاستی بینی، پزشک پس از جراحی با استفاده از اسپلینت یا استند به حفظ ساختار بینی شما کمک می‌کند و می‌توانید پس از چند روز دوباره به جراح خود مراجعه کنید تا وضعیت شما را ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: عمل بینی بدون تامپون در تهران

???? عمل بینی بدون تامپون در مطب دکتر کرامت الله ترابی

اگر قصد مراجعه به بهترین کلینیک عمل بینی بدون در تهران را دارید، مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مطب‌های انجام رینوپلاستی بینی است. شما می‌توانید تمام فرایند جراحی را تحت نظر این پزشک حاذق و با سابقه با داشتن تجربه چندین عمل موفق بینی بدون تامپون انجام دهید.

دکتر کرامت الله ترابی قبل از شروع فرایند جراحی، سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند. از سوی دیگر برای ارزیابی ساختار بینی شما چندین آزمایش و تصویربرداری از بینی را تجویز خواهد کرد تا تشخیص مناسبی از انتخاب روش جراحی برای شما مراجعین گرامی داشته باشد. چنانچه دچار مشکلات انعقاد خون یا حساسیت نباشید، این عمل به بهترین شکل و با نظارت کادر پزشکی انجام می‌شود.


عمل بینی بدون تامپون در مطب دکتر کرامت الله ترابی 

???? ارائه خدمات باکیفیت

از مهم‌ترین مزایای مراجعه به مطب دکتر ترابی، دریافت بهترین خدمات عمل بینی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1- بررسی وضعیت سلامتی مراجعین و سوابق پزشکی آنها

2- انجام آزمایش‌های تکمیلی (آزمایش خون، تصویربرداری از بینی)

3- استفاده از بهترین تجهیزات پزشکی برای عمل جراحی

4- استفاده از باکیفیت‌ترین ابزارهای جایگزین به جای تامپون

5- بررسی ساختار بینی افراد جهت انتخاب بهترین روش جراحی

6- پیگیری وضعیت بیماران پس از جراحی بینی و امکان دریافت مشاوره از پزشک

???? ارائه مراقبت‌های پس از رینوپلاستی بینی 

در کلینیک تخصصی دکتر ترابی، پس از اتمام رینوپلاستی از جایگزین‌هایی مانند استند و اسپلینت جهت پیشگیری از عوارض احتمالی استفاده می‌شود. در طول دوران نقاهت باید به نحوه قرار دادن سر خود بر روی زمین و شیوه لمس بینی توجه داشته باشید تا از هرگونه آسیب احتمالی به ساختار بینی جلوگیری شود. پس از جراحی نیز کادر پزشکی این مطب مراقبت‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید مجدداً به پزشک خود مراجعه کنید.

???? اگر قصد انجام رینوپلاستی بینی بدون تامپون را دارید، می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید. کادر پزشکی در ارتباط با فرایند جراحی و انتخاب مناسب‌ترین شیوه رینوپلاستی مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد. در صورت داشتن هرگونه سؤال نیز راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون، کلینیک‌های تخصصی دارای پزشکان حاذق و مجرب هستند. در این کلینیک‌ها عمدتاً با بررسی شرایط بیمار و انجام آزمایش‌های متعدد و انجام تصویربرداری از بینی، بهترین نوع روش جراحی انتخاب می‌شود. چنانچه قصد انجام عمل بینی بدون تامپون را دارید، به شما توصیه می‌کنیم به مطب دکتر کرامت الله ترابی مراجعه کنید.

در مطب دکتر ترابی، عمل بینی بدون تامپون پس از انجام معاینات اولیه و تشخیص مناسب بودن این روش با توجه به ساختار بینی زیباجویان انجام می‌شود. پس از جراحی نیز در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی می‌توانید پزشک خود را در جریان بگذارید تا اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه عارضه جدی صورت گیرد. برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی تماس بگیرید.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و بهترین کلینیک عمل بینی بدون تامپون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.