نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون

۴ بازديد

???? بررسی نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در ارتباط با انتخاب روش جراحی بینی داشته باشید. درادامه مقاله در سایت دکتر کرامت الله ترابی  با ما همراه باشید. برخی از افراد به دلیل درد بیرون کشیدن تامپون پس از جراحی و احتمال عفونت بینی، روش جراحی بدون تامپون را انتخاب می‌کنند. برخی از افراد هم به دلیل عدم آسیب به ساختار بینی، روش عمل با تامپون را انجام می‌دهند.

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد و شما باید یک جراح مجرب را برای انتخاب بهترین نوع جراحی مد نظر داشته باشید و قبل از هر چیز نظرات افرادی که روش بدون تامپون را انتخاب کرده‌اند جویا شوید. برای انجام روش جراحی بدون تامپون، می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید و مشاوره‌های لازم را در ارتباط با مزایای این نوعی جراحی کسب کنید.

???? نظرات در مورد مزایای عمل بینی بدون تامپون

مشورت با افراد مختلف و بررسی نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی در ارتباط با جراحی بینی داشته باشید. در حال حاضر روش بدون تامپون به دلیل داشتن عوارض نادر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بیشتر مراجعین این روش را انتخاب می‌کنند.

در روش با تامپون زمانی که پانسمان در داخل بینی قرار می‌گیرد، به دلیل چسبندگی پانسمان به جداره‌های بینی ممکن است هنگام درآوردن آن دچار خونریزی شده و درد زیادی را احساس کنند. از سوی دیگر باقی ماندن پانسمان به مدت طولانی باعث ایجاد عفونت در بینی خواهد شد و ممکن است بعداً مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند.

برخی از مراجعینی که از روش عمل بینی بدون تامپون بهره برده‌اند، در مورد این روش نظر مثبت داشته و اعلام کردند که در این روش ریسک خونریزی و عفونت به حداقل می‌رسد و فرد هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. در این روش به جای پانسمان، اسپلینت و استند در بینی افراد قرار می‌گیرد و بعد از عمل جراحی نیز تنها چند بخیه‌ کوچکی در داخل بینی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت عمل بینی بدون تامپون

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که روش عمل بینی بدون تامپون را انتخاب کرده‌اند، هیچگونه مشکلی در تنفس نداشته‌اند و کبودی‌های دور چشم و بینی این افراد زودتر از روش بدون تامپون بهبود یافته است. به همین دلیل این روش یکی از روش‌های کم عارضه‌ای است فرایند بهبودی را برای افراد آسان‌تر می‌کند. در هر صورت قبل از هر چیز سعی کنید با پزشک حاذق در مورد روش جراحی مشورت کنید.


نظرات در مورد مزایای عمل بینی بدون تامپون 

???? نظرات در مورد معایب عمل بینی بدون تامپون

در کنار نظرات مثبتی که در مورد مزیت عمل بینی بدون تامپون وجود دارد، نباید معایب آن را نادیده گرفت. برخی از افرادی که از طریق این روش جراحی زیبای بینی را انجام داده‌اند، به دلیل خونریزی مداوم، دوره نقاهت بیشتری داشته‌اند؛ چرا که از هیچ پانسمانی در درون بینی فرد استفاده نشده است.

به علاوه به این دلیل که این خونریزی‌ها در نزدیک ناحیه بخیه بینی هستند، ممکن است یک سری مشکلات را برای فرد ایجاد کند. در کنار این موارد، خونریزی در درون بینی جذب نشده و بر روی دیواره بینی خشک می‌شوند و احتمال عفونت نیز وجود دارد. برخی از افراد نیز با مشکل خشکی بینی مواجه هستند و درون بینی افراد رطوبت لازم برای تنفس راحت‌تر وجود ندارد.

یکی دیگر از محدودیت‌های این روش این است که افرادی که از رقیق‌کننده‌های خون استفاده می‌کنند، نمی‌توانند این روش را جراحی را انجام دهند؛ چراکه در این روش احتمال خونریزی مداوم وجود دارد. در عمل بینی بدون تامپون بسیار اهمیت دارد که به یک سری نکات از جمله عدم لمس بینی و اعمال فشار بر آن جلوگیری کنید. از آنجا که در داخل بینی هیچ پانسمانی وجود ندارد،  باید به گونه‌ای مراقبت‌های پس از جراحی را انجام دهید که ساختار بینی آسیب نبیند.

نظرات در مورد معایب عمل بینی بدون تامپون

???? نظر افراد در مورد انتخاب جراح عمل بینی بدون تامپون

نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون برای انتخاب پزشک جراح بسیار کمک کننده است. در کنار بررسی معایب و مزایای این روش توجه به پزشکی که جراحی را انجام می‌دهد، فاکتور کلیدی برای جلوگیری از عوارض بعدی است.

افرادی که عمل بینی بدون تامپون را انجام می‌دهند، باید حتماً به پزشک مجرب که سابقه جراحی بدون تامپون را دارند مراجعه کنند، چرا که پزشکان مجرب با توجه به ساختار بینی این روش را انتخاب می‌کنند. در نتیجه پس از جراحی ساختار بینی دچار آسیب نخواهد شد. به طور مثال ساختار بینی گوشتی با بینی استخوانی تفاوت دارد. همچنین در افرادی که به منظور رفع آسیب‎‌هایی مانند انحراف بینی، جراحی می‌کنند، باید بررسی شود که آیا این روش مناسب آنها است یا خیر.

رینوپلاستی بینی بدون تامپون در مطب دکتر ترابی

به علاوه بسیار اهمیت دارد که پس از جراحی، مراقبت‌های لازم را از پزشک خود دریافت کنید. اگر جراح بینی کارآزموده باشد، مطمئناً مراقبت‌هایی را به شما توصیه می‌کند که هیچگونه عارضه شدید مانند عفونت برای شما ایجاد نشود.

برای انجام عمل بینی بدون تامپون می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبای بینی در تهران مراجعه کنید. دکتر ترابی با داشتن سابقه سال‌ها جراحی پلاستیک و ترمیمی نتایج موفقی را از جراحی‌های متعدد با روش بدون تامپون داشته است.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

بررسی نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون به شما کمک می‌کند که در انتخاب روش جراحی تصمیم بهتری داشته باشید. در حال حاضر این نوع رینوپلاستی بینی عوارض بسیار کمی دارد. اگرچه دوران نقاهت این روش بیشتر از روش جراحی با تامپون است؛ اما مورد استقبال بسیاری از افراد است. پزشکان نیز برای افرادی که هیچ نوع بیماری زمینه‌ای ندارند، این روش را انتخاب می‌کنند.

برای انجام عمل بینی بدون تامپون حتماً با یک پزشک جراح مجرب و کارآزموده مشورت کنید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد‌. برای انجام این نوع عمل بینی، با مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران تماس بگیرید. کادر درمانی مجرب اطلاعات لازم را در ارتباط با فواید و ریسک‌های این جراحی در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و نظرات در مورد عمل بینی بدون تامپون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.