فیلم عمل بینی بدون تامپون

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

فیلم عمل بینی بدون تامپون

۵ بازديد

???? مشاهده فیلم عمل بینی بدون تامپون برای زیباجویانی که قصد جراحی از طریق این روش را دارند بسیار کمک‌کننده است و می‌توانند فرایند کامل عمل بینی را به طور کامل بررسی کنند. در سایت دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح زیبایی بینی تهران، فیلم‌های این نوع جراحی موجود است و قبل از هر چیز می‌توانید در جریان فرایند جراحی قرار بگیرید.

عمل بینی بدون تامپون در حال حاضر بسیار رایج است و توسط پزشکان توصیه می‌شود، چرا که به جای تامپون که باعث خونریزی، عفونت و احساس درد و ناراحتی افراد می‌شود، ابزارهای جایگزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انجام عمل بدون تامپون بینی می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه جراحی پلاستیک و ترمیمی مراجعه کنید.

???? اهمیت مشاهده فیلم عمل بینی بدون تامپون

بررسی و مشاهده فیلم عمل بینی بدون تامپون کمک می‌کند تا تصمیم درستی در ارتباط با نوع روش رینوپلاستی بینی داشته باشید. در روش با تامپون از باندهای کوچکی در بینی استفاده می‌شود که جلوی خونریزی را می‌گیرد، اما از معایب این روش این است که اگر پانسمان ۳ الی ۴ روز در بینی باقی بماند، باعث ایجاد خشکی و عفونت بینی می‌شود، چون راه‌های تنفسی افراد بسته است.

عدم ورود و خروج هوا باعث ایجاد عارضه‌های شدیدتری مثل هماتوم نیز می‌شود و بسیاری مجبور می‌شوند پس از جراحی، برای ترمیم بینی یا رفع این عوارض به پزشک مراجعه کنند. در عمل بینی بدون تامپون از ماده سیلیکونی به نام اسپلینت استفاده می‌شود که در طی کردن راحت‌تر دوران نقاهت بسیار مؤثر است و بینی دچار خونریزی و عفونت نمی‌شود.

با مشاهده و دیدن فیلم عمل بینی بدون تامپون شما می‌توانید بررسی کنید که در حین جراحی و پس از آن چه کارهایی بر روی بینی شما صورت می‌گیرد و تصمیم بگیرید که آیا این نوع جراحی برای شما مناسب است یا خیر. همچنین پس از بررسی فیلم‌ها در صورت داشتن هرگونه سؤال با پزشک خود مشورت کنید.


اهمیت مشاهده فیلم عمل بینی بدون تامپون | دکتر کرامت الله ترابی 

???? فیلم عمل بینی بدون تامپون چگونه است؟

شاید بسیاری از افراد در مورد نحوه عمل بینی که در آن از تامپون استفاده نمی‌شود، آشنایی نداشته باشند. در فیلم عمل بینی بدون تامپون شما شاهد فرایند استفاده از روش‌های جایگزین بدون تامپون هستید. در این نوع جراحی معمولاً از تکنیک‌های آندوسکوپی که امکان کنترل بر روی ساختار بینی وجود دارد، امکان میدان دید بیشتری را فراهم می‌کند.

این تکنیک‌ها یک محل برش کوچکی دارند و پس از عمل نیازی به قرار دادن تامپون نیست. پزشک تنها چند بخیه در داخل بینی استفاده می‌کند. با توجه به اینکه ساختار بینی با کمک پانسمان حفظ نمی‌شود، پزشک باید از راه‌های دیگری استفاده کند.

اسپلینت‌ و استند بهترین ابزار برای جایگزین شدن باند در بینی است و برای افرادی که دارای انحراف بینی هستند نیز بسیار مؤثر است. برای سایر افراد نیز این ابزار بدون درد عوارض به راحتی خارج می‌شود.

برای مشاهده فیلم عمل بینی بدون تامپون به سایت دکتر کرامت الله ترابی جراح زیبایی با سابقه و مجرب در تهران مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره با شماره ۰۹۰۵۱۰۸۰۵۸۸ تماس بگیرید.

???? نمونه فیلم عمل بینی بدون تامپون

برخی از پزشکان امکان دسترسی به فیلم عمل بینی بدون تامپون را برای مراجعان فراهم کرده‌اند. از طریق فیلم‌های موجود می‌توانند بررسی کنند که این عمل چه مدت زمانی طول می‌کشد و در جریان آن پزشک چه کارهایی را بر روی بینی انجام می‌دهد.

پس از جراحی بینی نیز جراحی به اتمام رسیده، نوبت به زدن بخیه و استفاده از اسپلینت بینی است. با مشاهده نحوه جایگذاری این ابزارها، به راحتی می‌توانید بررسی کنید که چه کارهایی بر روی بینی شما انجام می‌شود. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که عمل بینی بدون تامپون برای همه افراد مناسب نیست.

 افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت هستند یا از داروهای ضدانعقاد خون استفاده می‌کنند، بهتر است روش با تامپون را انتخاب کنند. اما با توجه به ارزیابی‌های پزشک اگر این روش برای شما مناسب باشد، می‌توانید با اطمینان خاطر برای جراحی بینی بدون تامپون اقدام کنید. برای دسترسی به نمونه فیلم عمل بینی بدون تامپون از طریق سایت دکتر کرامت الله ترابی می‌توانید با پرسنل پزشکی تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.


نمونه فیلم عمل بینی بدون تامپون 


???? دریافت مشاوره از پزشک قبل از جراحی بینی بدون تامپون

پس از بررسی فیلم عمل بینی بدون تامپون چنانچه سوالی در ارتباط با فرایند جراحی، مزایای این روش، عوارض احتمالی پس از رینوپلاستی داشته باشید، می‌توانید با پزشکان متخصص در ارتباط باشید. اگر قصد دارید جراحی بدون تامپون را تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی انجام دهید، می‌توانید به مطب مراجعه کنید. با مشاهده فیلم‌های جراحی نیز سؤالات خود را با پزشک در میان بگذارید.

این کار باعث تصمیم‌گیری بهتر شما خواهد شد. علاوه بر این پزشک می‌تواند با بررسی ساختار بینی شما بررسی‌های اولیه را انجام دهد. همچنین در صورت نیاز آزمایش‌های لازم را مانند تصویربرداری و آزمایش خون برای شما تجویز نماید تا اطمینان حاصل کند که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

???? از آنجا که دکتر ترابی، سابقه چندین جراحی‌ موفق بینی داشته‌اند، می‌توانند به ابهامات شما پاسخ دهند. بسیاری از افراد در مورد دوره نقاهت پس از عمل از طریق این روش سوال دارند. شما مراجعان گرامی می‌توانید در صورت هرگونه سوال در مورد نحوه جراحی پاسخ خود را دریافت کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا قصد انجام این روش جراحی را دارید یا خیر. برای مراجعه حضوری به مطب دکتر کرامت الله ترابی با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

فیلم عمل بینی بدون تامپون برای زیباجویانی که قصد رینوپلاستی بینی از طریق این روش را دارند بسیار مناسب است. این فیلم‌ها به افراد کمک می‌کنند تا راحت‌تر بتوانند فرایند جراحی را ارزیابی کنند. به‌علاوه اگر سوالی در ارتباط با خطرات و عوارض احتمالی این روش دارند با دکتر متخصص در میان بگذارند.

اگر قصد انجام رینوپلاستی بینی بدون تامپون در مطب دکتر کرامت الله ترابی را دارید، با مراجعه به این مطب پزشک متخصص به تمام سوال‌های شما پاسخ خواهند داد و چنانچه نیاز به ارزیابی اولیه باشد، آزمایش‌های مربوطه را برای شما تجویز خواهند کرد.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و فیلم عمل بینی بدون تامپون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.