عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟

دکتر کرامت الله ترابی متخصص جراح پلاستیک، ترمیمی و جراحی عمومی است. دکتر ترابی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در تهران هستند که دارای صدها جراحی موفق در این حوزه هستند. تخصص ایشان جراحی بینی، جراحی بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و جراحی سینه است.

عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟

۴ بازديد

???? برخی از زیباجویان این سوال را دارند که آیا عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟ در حال حاضر پزشکان مجرب از جمله دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران رینوپلاستی بینی از طریق این تکنیک را برای شما مراجعان گرامی انجام می‌دهند. در حال حاضر با پیشرفت پزشکی بسیاری از جراحان از روش‌های جایگزین برای جلوگیری از خونریزی پس از عمل بینی استفاده می‌کنند.

قبلاً از باندهای کوچک در بینی استفاده می‌شد که حس آزاردهنده همراه با درد را برای مراجعان داشت، اما در روش‌های نوین دیگر از این پانسمان‌ها استفاده نمی‌شود و بیشتر جراحان از اسپلنت استفاده می‌کنند و فقط چند بخیه در بینی زده می‌شود. با توجه به نتایج مثبت این عمل و دوران نقاهت راحت‌تر توصیه می‌کنیم این نوع جراحی را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید. به این منظور می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید تا فرایند جراحی به بهترین شکل برای شما انجام شود.

???? علت انجام عمل بینی بدون تامپون 

برخی از افراد این سؤال را دارند که عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟ در حال حاضر با پیشرفت روش‌های رینوپلاستی بینی و تکنیک‌های جدیدی که برای این عمل وجود دارد، عمل بینی بدون تامپون از سوی پزشکان توصیه می‌شود. عوارض کمتر، دوران نقاهت راحت‌تر و عدم بروز عفونت از فواید این روش هستند و بسیاری به دلیل همین فواید این جراحی را ترجیح می‌دهند.

برای انجام این جراحی بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا ساختار بینی شما به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. جراح معمولاً پس از بررسی وضعیت شما و اطلاع از بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا مصرف داروهای ضدانعقاد، تصمیم به انجام این نوع عمل می‌گیرد.

???? انجام عمل بینی بدون تامپون چه مزایایی دارد؟

عمل بینی بدون تامپون باعث کاهش احساس درد و ناراحتی موقع کشیدن تامپون می‌شود، چرا که در این روش از هیچگونه باند یا پانسمانی در درون بینی افراد استفاده نمی‌شود و سوراخ‌های بینی به طور کامل باز است. از فواید انتخاب این روش می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- عدم ایجاد هماتوم در بینی

2- جلوگیری از عفونت به علت باز بودن حفره‌های بینی

3- امکان تنفس راحت‌تر برای افراد


انجام عمل بینی بدون تامپون چه مزایایی دارد؟ | دکتر کرامت الله ترابی 


4- عدم جمع عدم تجمع خونابه در بینی که در روش با تامپون به دلیل وجود پانسمان به وجود می‌آمد.

5- عدم کاهش میزان تورم و التهاب دور چشم و بینی

6- راحت‌تر طی شدن دوران نقاهت برای بیماران

7- حفظ ساختار بینی حتی برای افرادی که دچار انحراف بینی هستند و قصد انجام چنین جراحی را دارند.

برای انجام عمل بینی بدون تامپون به مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت می‌توانید با شماره ۰۹۰۵۱۰۸۰۵۸۸ در تماس باشید.

???? فرایند عمل بینی بدون تامپون چگونه است؟

در روش عمل بینی بدون تامپون پزشک معمولاً قبل از هر چیز معاینات اولیه را انجام می‌دهد تا بر اساس سابقه پزشکی شما و بررسی نتایج آزمایش‌ها و تصویربرداری تصمیم بگیرد که آیا این تکنیک مناسب است یا خیر. در برخی از موارد به کمک آندوسکوپی برای مشاهده بینی شما استفاده می‌کند و پس از انجام جراحی چند بخیه در بینی شما زده می‌شود.

غضروف‌های بینی پس از جراحی بسیار نرم هستند و پزشک از جایگزین‌هایی مانند استفاده می‌کند تا ساختار بینی حفظ شود. این ماده سیلیکونی پس از ۴۸ ساعت به راحتی از بینی شما خارج می‌شود و هیچگونه عارضه‌ای ندارد. از مزایای استفاده از اسپلینت این است که مجرای تنفسی افراد کاملاً باز است و به علت خروج ورود و خروج هوا دچار هیچگونه عارضه‌ای نخواهند شد.


فرایند عمل بینی بدون تامپون چگونه است؟ 

???? رینوپلاستی بینی بدون تامپون برای چه افرادی مناسب دارد؟

توجه داشته باشید که عمل بینی بدون تامپون برای همه افراد مناسب نیست. مراجعانی که با هدف زیبایی این عمل را انجام می‌دهند، گزینه مناسبی برای عمل هستند، اما افرادی که به دلیل تصادف و انحراف بینی مجبور به جراحی هستند، به دلیل اینکه ساختار بینی باید کامل حفظ شود، بهتر است روش با تامپون را انتخاب کنند.

از سوی دیگر سوابق پزشکی می‌تواند بر روش جراحی تاثیرگذار باشد. اگر دچار مشکلاتی مانند دیابت یا مصرف داروهای ضدانعقاد خون هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین راهکار را برای شما در نظر بگیرد. انجام آزمایش‌های تکمیلی به جراح کمک می‌کند تا پس از جراحی دچار هیچگونه عوارض جانبی که کمترین آن عفونت و خونریزی است نشوید.

بیشتر بخوانید: فیلم عمل بینی بدون تامپون 

???? آیا عمل بینی بدون تامپون خطر دارد؟

عمل بینی بدون تامپون بسیار کم عارضه‌تر از روش با تامپون است. مراجعان زیادی به دلیل مزایای این روش، اثر مثبت آن را مشاهده کرده‌اند. با این حال ممکن است موارد زیر را پس از عمل مشاهده کنید:

1- ایجاد هماتوم در حفره‌های بینی

2- تورم جزئی در اطراف چشم و بینی

3- امکان خونریزی به دلیل باز بودن حفره‌های بینی

4- دوران نقاهت راحت‌تر

???? به دلیل اینکه در روش بدون تامپون ساختار بینی مانند روشی که در آن از تامپون استفاده می‌شود به طور کامل حفظ نمی‌شود و ممکن است دچار آسیب شود، برای انجام رینوپلاستی بینی بدون تامپون پیشنهاد می‌کنیم به مطب دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران مراجعه نمایید و برای دریافت نوبت با شماره‌های تماس زیر در تماس باشید.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

شاید این سؤال برای شما به وجود آمده باشد که عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟ در حال حاضر با پیشرفت‌هایی که در زمینه پزشکی وجود دارد، روش عمل بدون تامپون بینی نسبت به روش با تامپون توصیه می‌شود. از مزایای جراحی بینی بدون تامپون این است که افراد هیچ دردی را پس از عمل احساس نخواهند کرد. همچنین به علت استفاده از استند و اسپلنت حفره‌های بینی باز هستند و همین امکان عفونت و خونریزی را به حداقل می‌رساند و شرایط تنفس راحت‌تر برای بیماران فراهم می‌شود.

با این حال همه افراد مناسب انجام این روش جراحی نیستند و ممکن است به دلیل شرایط خاص دچار عوارض جانبی شوند. از این رو توصیه می‌کنیم حتماً برای بررسی‌های اولیه به پزشک متخصص مراجعه کنید. دکتر کرامت الله ترابی با داشتن سال‌ها سابقه یکی از مجرب‌ترین جراحان زیبایی بینی در تهران شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر این جراحی را تحت نظر وی انجام دهید. برای دریافت نوبت و وقت مشاوره با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر کرامت ترابی و عمل بینی بدون تامپون امکان‌ پذیر است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.